top of page
Search

למה שילוב האפיק הפלילי בתיקי משפחה הוא קריטי?

לעתים קרובות תיקים בבית המשפט לענייני משפחה מתחילים בתלונה פלילית. למרות שלרוב מדובר בתלונות שווא, ההתמודדות עם ההליך המשפחתי הופך קשה הרבה יותר. עו"ד קובי לוי, שמשרדו משלב את תחומי הפלילים והמשפחה מסביר כיצד להתמודד עם תלונות שווא במסגרת הליך גירושין

 

"כמעט כל תיקי הגירושין מתחילים בתלונות שווא על אלימות", קובע קובי לוי, עורך דין וקצין משטרה בכיר לשעבר, "ולכן לכל תיק גירושין אנחנו מתייחסים מראש גם כאל תיק פלילי. זה אולי נשמע קיצוני, אבל למרבה הצער אני למוד ניסיון עם העניין הזה עוד מימיי כקצין משטרה". למשרדם של עו"ד קובי לוי ושותפתו, השופטת בדימוס עו"ד אתי כרייף, גם היא קצינת משטרה בכירה לשעבר, יחד עם עו"ד לענייני משפחה קרן לוי, מגיעים לא מעט מקרים שמוכיחים שמדובר במצב שממשיך להיות שכיח.


"לאחרונה טיפלתי בתיק של גבר, שכמו תיקים רבים שמגיעים אלי, היה עצור בעת הפנייה אלי", מספר עו"ד לוי. "הוא קיבל טלפון בהפתעה בזמן ששהה בעבודה ובו התבשר כי אשתו התלוננה על אלימות מצידו וכי עליו להגיע לחקירה. שם הוא כבר נעצר. המעניין בתיק הזה היה שהתלונה הגיעה ממש משום מקום, ללא עבר בעייתי וללא הליכי גירושין ברקע, ועדיין הוא נעצר".



bottom of page