top of page
Search

שילת בן סימון חיה בסיוט: "הוא אמר שייצא מהכלא וירצח אותי"

עדות מהגיהנום: שילת בן סימון (26) מספרת על התעללות, השפלות, קללות ואיומים ברצח שספגה במשך חודשים מצד בן זוגה, ליאב יוסי שריקי, שעומד היום לדין על 22 מקרים של תקיפות. פרקליטת הנאשם: "הייתה אלימות גם מצידה"

 

על אף גילה הצעיר, הדסה שילת בן סימון (26) מהקריות כבר עברה לא מעט בחייה האישיים והזוגיים אך נחושה להילחם על הצדק.

ביום שני האחרון היא התייצבה בראש מורם בבית משפט השלום בקריות לדיון במשפט שמנהלת מדינת ישראל נגד בן זוגה, ליאב יוסי שריקי, על עבירות של איומים, אלימות, תקיפה וחבלה של בן סימון, בתקופה של זוגיות שנמשכה כשנה בעת שהתגוררו בקריות.


"לא ידעתי מה מחכה לי"


בן סימון נולדה למשפחה חרדית בעיר חיפה, ובגיל 18 נישאה לראשונה: "הכירו לי בחור בשידוך והתחתנו. היינו נשואים במשך שש שנים. לצערי, הזוגיות הזו לא צלחה, הבנו שאנחנו לא מתאימים וביום ההולדת שלי ה-24, החלטנו לפרק את החבילה והתגרשנו בטוב".

לאחר הגירושים חיפשה בן סימון בית להשכרה, בזמן זה סייעה לה משפחתה: "באותם ימים של מעבר, חברה שגרה לידי הביאה לבית שלה כמה חברים, במקרה פגשתי אחד מהם שהיה חבר של בן הזוג שלה, ליאב יוסי שריקי, והתיידדנו. הלכנו יחד לבקר את סבתו במושב מעונה, ומצאתי שם בית להשכרה. אלא שבעל הדירה לא הסכים להשכיר לי בית בגלל שאין לי בן זוג, ואז ליאב, שליווה אותי בחיפוש הדירה, הציע שהוא ייכנס איתי כשותף לדירה".



bottom of page